Tuesday, August 9, 2011
Дугуй болон тестийн талаар
Хатуу (hard) дугуйг энэ улиралд дахин ашиглахгvй. Pirelli-с энэ мэдээллийг хийснийг дараа Итали vйлдвэрлэгч итали багийн шахалтад орсон гэх хардлагыг зарим хvмvvс дэвшvvлсээр байна. Учир нь энэ дугуй ферраритай нэг их сайн зохицож байгаа юм. Гэвч pirelli хариуд нь тийм зvйл байхгvй манай medium дугуй сайжраад hardтай ойролцоо болсон бид дугуйнуудын хооронд 1 секунд хэнтэй цагийн зерvv байхаар ажиллаж байгаа гэж хариулсан байна.
Бас нэг феррарид ашигтай байж болох зvйл гэвэл Jan Todt-ийн асаагаад орхисон улирлын vеэрх тест байж болох талаараа яриа. 2008 онд тестийг 30.000 км хязгаарлаж байсан бол 2009 онд 15.000км болоод 12.31-с эхний уралдаан хvртэл тест хийж болхоор тусгагдсан. Энэ нь багуудын тvвшинг ойролцоо байлгах зорилготой байсан гэж ойлгодог.
Цагийн сайханд 2005 онд Феррари баг 75.000 км тестийг 155 едерт хийж байсан бол энэ жил 15 едерт 7.000 км тест хийжээ. Шуми 2006 онд 17.000км тестийн зам 5.200 км уралдааныг зам туулжээ. Энэ жил Мерседесээрээ ердее 3200 км тест хийсэн байна. Тэр vед Феррари гэхэд 2 ч тест жолоочтой байсан санагдаж байна. Хэрэв улирлын тестийг зевшеервел зевхен 5 дахийн практик дээр хэдэн элмент яаруу туршихгvй машинаа Улам хегжvvлж чадах байх гэж би бодож байна. Гэхдээ жижиг багуудын хувьд мэдээж энэ бол том дарамт. Юу болохыг нь харж л байя.
Sent from my iPad, Skytel
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment